Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва докато е студена.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не е от капачката !
    При мен парадокса е,че след като сложих ГИ проблема изчезна.
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

    Comment


    • Баси как само развиват любознателноста ни тия коли......
      При първа възможност ще си премеря налягането на бензина, по възможност сутрин рано....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • ам? някой правил ли е диагностика докато колата е студена и има този проблем? може да изскочи нещо?
        Аlfa156 1.8TS 2000

        Comment


        • Ми бих искал, но нямам тая възможност да се разделя с колата и да я оставя пред кой да е сервиз и да я палнат там сутринта.....
          Иначе сега детонациите изчезнаха, и сега само глъхне 3-4-5-6 секунди сякъш все едно ще угасне, и след това заковава 1200 оборота и е ток......все си мисля че е нещо с бензина.....сякаш няма нужното налягане или не се подава както трябва в началото....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • аз се чудя как да го направя.страх ме е да оставя колата за през ноща до сервиза... ако отида през деня и я оставя да изстине за няколко часа по може,ама какво да правя през тези няколко часа
            Аlfa156 1.8TS 2000

            Comment


            • Поливай я със студена вода, да истине по бързо.......
              Не мисля че диагностика от този тип ще хване нещо освен ако не е найстина очевидно и го отчете като грешка.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • кой пък знае...
                Аlfa156 1.8TS 2000

                Comment


                • По проблема с паленето изчезна дано да е за постоянно ,направо неможех да си позная колата тази сутрин и то без да е зануляван компа.Само от смяната на дебитомера но с оригинален,който благодарение на БОШ струва в техните магазини 132 лв. с ддс,А НЕ 520 лв.
                  Alfa Mito 1.4
                  156 2.0 155 ex
                  156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                  Comment


                  • При мен не е от това.....карам също с нов Бошовски, имам и един резерва от италианския сайт дето се мота тука.....същата работа е....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Проблема не се дължи на дебитомер.
                      Тези коли са с характер след няколко дни каране дебитомера ще се адаптира и пак ще прави проблеми.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • Мда.....днес тъкмо си мислех че всяка кола има душа, само Алфата е една от малкото дето имат и характер......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • novachev ти беше прав.остана проблема с паленето след 5 дена.но другите изчезнаха,като мъртвата зона в оборотите и предърпването.кажи сега от каде иде тоз проблем и дали с една преинсталация на софта ще се оправи.
                          Alfa Mito 1.4
                          156 2.0 155 ex
                          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                          Comment


                          • при мен се оправи някак. сутрин паля само докато и покажа ключа и никакви отклонения в оборотите. смениих всичко обаче включително и софтуера, рестартирах еку-то, занулих дросела и вече няма грижи. пробвах и с 95 бензин да предизвикам това глъхнене сутрин и пак няма проблем. но наистина не можах да разбера кога точно се оправи. най-голямо подобрение имаше след смяна на софтуера. тогава напълно изчезна проблема.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • здрасти колега оем,смених дебитомера и проблема се реши частично,тоест за няколко дена и пак.колко ще ми струва смяната на софтоера и дали ще се оправи напълно.
                              Alfa Mito 1.4
                              156 2.0 155 ex
                              156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                              Comment


                              • между 200 и 300 лв. взимат за софтуер. ама на едно прятелче пък му го сменихме и май не се оправи при него. или поне не веднага. и не съм го чувал от тогава.

                                сега ще ти кажа какво съм правил.

                                1. чистих дросел
                                2. сложих спортен филтър (това не е от значение)
                                3. смених термостат
                                4. чистене на дюзи с 2-на доза добавка в горивото (няколко резервоара)
                                5. ламбда сонда (чисто нова оригинална бош по каталог)
                                6. дебитомер бош също по каталог.
                                7. чистих клапана за байпаса и смяна на маркуча му, че беше затлачен.
                                8. провека налягането на горивото (3 бара - перфектно)
                                9. проверка показанията на температурния датчик.
                                10. нулиране на еку (селф адаптация на дросела)
                                11. смяна на софтуера
                                12. каране само с еко 100

                                някъде из между тези интервенции се оправи глъхненето сутрин и играенето на обороти. но след софтуерната смяна вече нямаше и помен от глъхнене.

                                със нулиране на еку-то и дросела и с бензина 100 октана имаше доста големи подобрения иначе.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X