If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ми бих искал, но нямам тая възможност да се разделя с колата и да я оставя пред кой да е сервиз и да я палнат там сутринта.....
Иначе сега детонациите изчезнаха, и сега само глъхне 3-4-5-6 секунди сякъш все едно ще угасне, и след това заковава 1200 оборота и е ток......все си мисля че е нещо с бензина.....сякаш няма нужното налягане или не се подава както трябва в началото....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
аз се чудя как да го направя.страх ме е да оставя колата за през ноща до сервиза... ако отида през деня и я оставя да изстине за няколко часа по може,ама какво да правя през тези няколко часа
Поливай я със студена вода, да истине по бързо.......
Не мисля че диагностика от този тип ще хване нещо освен ако не е найстина очевидно и го отчете като грешка.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
По проблема с паленето изчезна дано да е за постоянно ,направо неможех да си позная колата тази сутрин и то без да е зануляван компа.Само от смяната на дебитомера но с оригинален,който благодарение на БОШ струва в техните магазини 132 лв. с ддс,А НЕ 520 лв.
Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
novachev ти беше прав.остана проблема с паленето след 5 дена.но другите изчезнаха,като мъртвата зона в оборотите и предърпването.кажи сега от каде иде тоз проблем и дали с една преинсталация на софта ще се оправи.
Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
при мен се оправи някак. сутрин паля само докато и покажа ключа и никакви отклонения в оборотите. смениих всичко обаче включително и софтуера, рестартирах еку-то, занулих дросела и вече няма грижи. пробвах и с 95 бензин да предизвикам това глъхнене сутрин и пак няма проблем. но наистина не можах да разбера кога точно се оправи. най-голямо подобрение имаше след смяна на софтуера. тогава напълно изчезна проблема.
здрасти колега оем,смених дебитомера и проблема се реши частично,тоест за няколко дена и пак.колко ще ми струва смяната на софтоера и дали ще се оправи напълно.
Alfa Mito 1.4
156 2.0 155 ex
156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex
между 200 и 300 лв. взимат за софтуер. ама на едно прятелче пък му го сменихме и май не се оправи при него. или поне не веднага. и не съм го чувал от тогава.
сега ще ти кажа какво съм правил.
1. чистих дросел
2. сложих спортен филтър (това не е от значение)
3. смених термостат
4. чистене на дюзи с 2-на доза добавка в горивото (няколко резервоара)
5. ламбда сонда (чисто нова оригинална бош по каталог)
6. дебитомер бош също по каталог.
7. чистих клапана за байпаса и смяна на маркуча му, че беше затлачен.
8. провека налягането на горивото (3 бара - перфектно)
9. проверка показанията на температурния датчик.
10. нулиране на еку (селф адаптация на дросела)
11. смяна на софтуера
12. каране само с еко 100
някъде из между тези интервенции се оправи глъхненето сутрин и играенето на обороти. но след софтуерната смяна вече нямаше и помен от глъхнене.
със нулиране на еку-то и дросела и с бензина 100 октана имаше доста големи подобрения иначе.
Comment